poniedziałek, 24 sierpnia 2015

The Beginning

Może to trochę głupie zaczynać pisanie bloga akurat teraz, gdy wakacje dobiegają końca i od września większość czasu będę poświęcać na naukę. Ale w końcu od czego są weekendy? :) W tygodniu też zapewne znajdę choć chwilę na dodanie wpisu. Do rzeczy.
Jestem Magda, niedawno skończyłam 16 lat. Pochodzę z Dolnego Śląska. Nie będę więcej pisać o sobie, bo możecie to przeczytać w zakładce 'O mnie'. Już kiedyś prowadziłam bloga z własnymi opowiadaniami, dokładnie przez 3 lata. Tutaj chciałabym połączyć moje życie codzienne z pisaną przeze mnie powieścią, której prolog poznacie już niebawem.
Czy te wakacje nie minęły Wam odrobinę za szybko? Ja mam wrażenie, że wczoraj był czerwiec, a tu już końcówka sierpnia i za kilka dni stanę się licealistką. Ktoś kiedyś powiedział : "Gdyby wakacje trwały cały rok, nie docenilibyśmy ich w pełni, bowiem coś co mamy na co dzień nie jest tak pożądane, jak rzadkość.." i w pełni zgadzam się z tymi słowami.
Życzę Wam miłego, poniedziałkowego wieczoru.

M.





12 komentarzy:

  1. Też jestem z Dolnego Śląska. Nie martw się, na założenie bloga nigdy nie jest za późno! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje bardzo szybko minęły, aż trudno uwierzyć.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    http://joannasobich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Chyba jeszcze nie spotkałam się z takim pomysłem na bloga. Oddajcie mi wakacje x.x
    P.S. Nie myślałaś, żeby zmienić wygląd bloga (no chyb, że jesteś w trakcie zmieniania xD)? Nie mówię, że jest brzydki, bo moim zdaniem jest całkiem ładny. Chodzi tylko o to, że jest... powtarzalny i już widziałam setki blogów z tym szablonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, chwila. Nie obserwujesz mnie xDD

      Usuń
    2. Sorry, musiałam coś źle kliknąć. Już obserwuję :D
      Myślałam nad zmianą wyglądu, ale musiałabym stworzyć tło, które naprawdę by mi się podobało, a jestem bardzo wybredna ;) Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Witaj na blogu! :) Ja życzę wytrwałości w pisaniu postów bo ja mimo że nie jestem tutaj długo to czasem brakuje mi weny i ochoty na pisanie czegokolwiek :D

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Jak na poczatkującą muszę przyznać,że świetnie zaczynasz (: bardzo mi sie podoba twój styl pisania.Czekam na kolejny wpis,pozdrawiam Alex z blogu http://zakatek-alex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny start, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :**

    http://always-a-cool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń